Pon. - Pt.: 8:00 - 18:00|  +48 723 800 800|  sklep@przyjaznywegiel.pl
  Ekologiczne ciepło w Twoim domu!

Jak wysyłamy towar?

Ponieważ zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, staramy się realizować zamówienia w jak najkrótszym terminie. 

Realizacja zamówień we współpracy z renomowanymi firmami spedycyjnymi i transportowymi to gwarancja jakości usług oraz konkurencyjnych cen. Koszt transportu wynosi 0 zł! Jedynie w przypadku zamówień za pobraniem doliczane jest do nich 20 zł opłaty pobraniowej. 

Towar dowozimy na terenie całej Polski, pod wskazany adres.

Oferowany przez nas ekogroszek pakowany jest w estetyczne i mocne 25kg foliowe torby perforowane. Worki te układamy na bezzwrotnych, zabezpieczonych folią paletach, co zapewnia estetykę i stabilność dostarczanych palet.   

Poznaj szczegóły dostawy:

  • waga palety 500 lub 1000 kg + opakowanie
  • paleta zawiera 20 lub 40 worków po 25 kg
  • wymiary palety: 120×80 (paleta euro)
  • towar w całości zabezpieczony folią stretch, może być przechowywany na zewnątrz
  • możliwość zapłaty u kuriera gotówką
  • rozładunek przy użyciu wózka paletowego oraz windy samowyładowczej
  • przesyłka kurierska: 0 zł, przesyłka kurierska za pobraniem: 20 zł

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@przyjaznywegiel.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Kolonia Stella 30, 32-500 Chrzanów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na nasz adres e-mail: sklep@przyjaznywegiel.pl lub drogą pocztową na adres: ul. Marszałkowska 88/92/117, 00-514 Warszawa.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kolonia Stella 30, 32-500 Chrzanów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.

Hit Enter to search or Esc key to close